vliegdagje - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marleen Merrienboer - WaarBenJij.nu vliegdagje - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marleen Merrienboer - WaarBenJij.nu

vliegdagje

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

20 Februari 2015 | Nederland, Rotterdam

Goedenmorgen allemaal! We zijn veilig aangekomen op schiphol airport, en moeten om half 7 boarden (het is nu half 6 geweest). Ik hoop nog steeds dat ik niets vergeten ben, maar volgens mij hebben al die lijstjes wel geholpen en heb ik niets over het hoofd gezien. Nu nog even een uurtje genieten van schiphol en haar prachtige rol-vloeren en veel te dure winkeltjes, en dan op naar Zürich!
(Ik wilde me trouwens alvast verontschuldigingen voor alle spellingsfouten, spelling is niet mijn sterkste punt.)

Groetjes Marleentje

Tags: schiphol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal, welkom op mijn profiel! De komende dagen ga ik op uitwisseling naar India, en ik zal proberen zo veel mogelijk van mijn belevenissen met jullie te delen via deze blog.

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 1926

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Uitwisseling India Februari 2015

Landen bezocht: