In Mumbai!! - Reisverslag uit Bombay, India van Marleen Merrienboer - WaarBenJij.nu In Mumbai!! - Reisverslag uit Bombay, India van Marleen Merrienboer - WaarBenJij.nu

In Mumbai!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

20 Februari 2015 | India, Bombay

Dames en heren,
Ik wil graag laten weten dat ik levend aangekomen ben in Mumbai, en momenteel in mijn prachtige tweepersoonsbed lig (en natuurlijk met bijbehorende eigen badkamer). Het is zoooo anders hier, ik heb al meer mensen op straat zien 'leven' dan dat er in Molenhoek wonen. Het is nacht maar de stad is klaarwakker. Gelukkig heb ik oordopjes mee (:. Steffi en haar ouders zijn superaardig en ik kom niets te kort. Ik slaap momenteel in het ' compartement' van haar tante en oom, want die was groter, maar Steffi staat morgenochtend om 9 uur voor me klaar. Ik weet zeker dat morgen geweldig leuk wordt maar ik ga nu vlug proberen te slapen (het is 1 uur 's nachts uur hier).

P.s. ik kon niet eerder uploaden want de wifi was te sloom.

P.p.s. Sorry voor typfouten :$

Xx marleentje

Tags: mumbai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal, welkom op mijn profiel! De komende dagen ga ik op uitwisseling naar India, en ik zal proberen zo veel mogelijk van mijn belevenissen met jullie te delen via deze blog.

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 749
Totaal aantal bezoekers 1923

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Uitwisseling India Februari 2015

Landen bezocht: