Uitwisseling India Februari 2015 - Reisverslagen van Marleen van Merrienboer - WaarBenJij.nu Uitwisseling India Februari 2015 - Reisverslagen van Marleen van Merrienboer - WaarBenJij.nu
Uitwisseling India Februari 2015

Ik ga op uitwisseling naar India ! 10 dagen lang zal ik de vele tempels en musea van Mumbai (ook wel Bombay) bezoeken, en slapen bij mijn 14-jarige uitwisselstudente Steffi Emmanuels.
Haar ouders zijn de baas van het Leger Des Heils van Mumbai, en streng christelijk. Het wordt vast onvergetelijk!

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

In Mumbai!!

20 Februari 2015

vliegdagje

18 Februari 2015

The day before
Marleen

Hallo allemaal, welkom op mijn profiel! De komende dagen ga ik op uitwisseling naar India, en ik zal proberen zo veel mogelijk van mijn belevenissen met jullie te delen via deze blog.

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1928

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Uitwisseling India Februari 2015

Landen bezocht: