The day before - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Marleen Merrienboer - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Marleen Merrienboer - WaarBenJij.nu

The day before

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 Februari 2015 | Nederland, Molenhoek

Goedenavond vrinden en familie,

Morgennacht is het zo ver: de reis naar India. Mede door mijn lieve moeder, die enthousiast rond heeft gezocht en aan vriendinnen rondegvraagd, kan ik jullie nu via deze 'blog' op de hoogte houden van mijn wilde, warme en vooral zeer pittige avonturen in Mumbai. Ik moet morgennacht om 3 uur in Nijmegen verzamelen, en zal jullie zo goed mogelijk informeren over mijn bezigheden. Het enige wat ik nu al kan doen is voorbereiden, en hopen dat ik niets belangrijks vergeet (dus 3 duizend lijstjes om af te vinken liggen al klaar). Pernella legt ondertussen de laatste hand aan mijn op maat gemaakt India - broeken, en dan wordt het vanavond mijn laatste 'volledige' nacht in Nederland!

Xx Marleentje

  • 18 Februari 2015 - 20:07

    Yvette:

    Nou dan hoop ik dat je vannacht lekker slaapt want van morgennacht blijft er niet veel over. Klinkt goed op maat gemaakte India broeken, fijn zo'n moeder. Heel veel plezier en avontuur! Kan je tegen heet weer en pittig eten? In Mumbai zit een Duitse bakkerij als je het Indiase eten zat bent volgens mij, vriendin van me is daar 3 maanden geweest als vrijwilliger. Ik ben benieuwd naar je verhalen, leuk dat je een blog hebt.
    Groetjes
    Yvette

  • 19 Februari 2015 - 10:39

    Liesbeth Van Merrienboer:

    Leuk dat je een blog bijhoudt Marleen!. Wij zullen je verhalen op deze blog volgen en wensen je alvast een goede reis en heel veel mooie en bijzondere ervaringen in Mumbai.
    Groetjes en een dikke kus van Liesbeth en de rest.

  • 19 Februari 2015 - 11:26

    Marleen Van Merrienboer:

    Heel erg bedankt allemaal, het pittige eten zal ik na twee dagen afzien wel verdragen. En anders: het hoort er allemaal bij!

  • 19 Februari 2015 - 12:04

    Margot:

    Hé Marleentje!!!
    Lekker geslapen vannacht? Goed idee zo'n blog. We gaan het zeker lezen. Succes met inpakken en alvast een hele goeie reis!!
    Geniet van alles!! Wordt zeker een hele mooie ervaring!!!
    Groetjes en kusjes, Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal, welkom op mijn profiel! De komende dagen ga ik op uitwisseling naar India, en ik zal proberen zo veel mogelijk van mijn belevenissen met jullie te delen via deze blog.

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 1929

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Uitwisseling India Februari 2015

Landen bezocht: